چند ترفند کاربردی در فتوشاپ

اگر شما طراح هستید و کار های خود را با نرم افزار قدرتمند فتوشاپ انجام می دهید حتما این ترفند های مفید و کاربردی به دردتون می خورد حالا در این مطلب سایت رضاگرافیک پنج ترفند بسیار کاربردی که حتما باید بدانید آماده شده است مطمئنا این ترفند ها و روش های به صرفه جویی وقت تان در هنگام طراحی با نرم افزار فتوشاپ کمک می کند امیدوارم مورد پسند واقع گردد …

حذف راهنماهای خط کشی :

اگر در طرحتان ده ها راهنما برای خط کشی دارید و اکنون قصد حذف کردن آنها را دارید لازم نیست آنها را یکی یکی به بیرون از محیط سند درگ کنید ، بلکه می توانید از منوی View گزینه Clear Guides را انتخاب کنید.

راهنمای خط کشی را در محل دلخواه خود قرار دهید :

اگر محل دقیقی را که می خواهید خطوط راهنما را روی آنها قرار دهید می دانید می توانید با استفاده از منوی View و گزینه New Guide و وارد کردن محل قرارگیری آنها در کادر محاوره این خطوط را در محل دقیق خود قرار دهید .

برگرداندن آخرین انتخاب :

اگر انتخابی انجام داده اید و سپس از انتخاب خارج شده اید و حال پس از انجام یک سری عملیات متوجه شده اید که به انتخاب خود نیاز دارید ، در صورتی که انتخاب دیگری پس از آن انجام نداده باشید می توانید با انتخاب Reselect از منوی Select آخرین انتخاب خود را ظاهر کنید.

چطور متن های کوچک خود را بسازیم تا در وب واضح باشند :

این امکان که Anti Aliasing نام دارد در نوار Options ابزار تایپ قرار دارد که با دو عدد حرف A در کار یکدیگر نشان داده شده ست و حالت پیش فرض آن بر روی گزینه Sharp است . شما می توانید با تغییر این گزینه ها فونت کوچک خود را واضح تر کنید.

ترسیم خطوط مستقیم :

اگر در ترسیم خطوط مستقیم با ابزارهای فوتوشاپ مشکل دارید در هنگام رسم این خطوط کلید Shift را نگه دارید.

 

منبع : مجله گرافیک آنلاین

دانـــــلود

  • - بازدید: 887

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *